مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۳۰۰ تن سیب درختی و ۷۰۰ تن پرتقال تامسون در انبار‌های استان کرمانشاه برای تنظیم بازار ذخیره شده است.
کد خبر: ۵۷۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 26 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، بهروز فلاحیان در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ تن سیب درختی و ۷۰۰ تن پرتقال تامسون در انبار‌های استان کرمانشاه ذخیره شده است.

وی از نصب دستگاه کارتخوان در محل سردخانه‌ها خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از دریافت وجه نقد، روزانه واریز وجوه حاصل از فروش میوه به حساب سازمان مرکزیتعاون روستایی ایران از این طریق انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ابراز داشت: توزیع میوه شب عید از ۲۴ اسفند ۹۶ آغاز و تا ۱۰ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

فلاحیان با بیان اینکه کمبودی برای تامین میوه مردم در شب عید نداریم، خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد میوه‌های شب عید قبل از آغاز سال جدید و دهه آخر اسفند توزیع خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: این میوه‌ها صرفا برای تاثیر بر تنظیم بازار وارد شده است نه برای تامین کل بازار شب عید.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به معرفی ۷۱ عامل میوه فروشی توسط اتحادیه صنف میوه فروشان با پراکنش مناسب در سطح شهرکرمانشاه، انتظار می‌رود فروشندگان مربوطهرا مکلف نمایند که نسبت به تحویل سهمیه روزانه خود اقدام کنند.

وی اذعان داشت: همچنین لازم است تعداد حداقل ۱۵ غرفه دار در میادین عرضه میوه و تره بار در سطح شهر کرمانشاه با پراکنش مناسب از تاریخ ۱۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷توسط سازمان میادین میوه و تره بار جهت عرضه معرفی شوند.

فلاحیان یادآور شد: صدور مجوز برپایی چادر موقت و یا عرضه سیار با کامیون با مساعدت سازمان میادین میوه و تره بار، نیروی انتظامی، شهرداری و اجرائیات توسط مباشر توزیعحداقل در ۲۰ محل پر تردد شهرستان کرمانشاه در روز‌های یاد شده، در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: انتظار می‌رود همچون سنوات گذشته، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف با حضور در جایگاه‌های فروش میوه بر قیمت‌ها نظارت کامل داشتهباشند.

در این نشست همچنین گزارشی از تامین و توزیع اقلام اساسی غذایی در ایام پایانی سال توسط سازمان جهاد کشاورزی، گزارش اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در خصوص طرح تشدید کنترل وضعیت بازار و نظارت بر قیمت‌ها در روز‌های پایانی سال ۹۶ و روز‌های ابتدایی سال ۹۷، گزارش بررسی مشکلات مربدط به نرخ گذاریخدمات پیشخوان دولت توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، بررسی مشکل مربوط به اخذ مالیات از فروشگاه‌های توزیع کننده اقلام اساسی طرح‌های تنظیم بازار در سطح استان ارائه

FacebookTwitterGoogl

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار