امام جمعه نمین گفت: توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه در گرو توسعه آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 04 July 2015
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نمین توجه به مسائل تعلیم و تربیت را فرارتر از تمامی امور اجرایی دانست و افزود: شاخص برای ارزیابی عملکرد مدیران و معلمان مدارس باید قرآن کریم باشد.
او گفت: یکی از آفات شوراهای آموزش و پرورش این است که نگاه نرم افزاری در این شوراها فدای پردازش به مسائل سخت افزاری شده و تامین تجهیزات بیشتر از فرهنگ سازی مد نظر قرار می گیرد.
او سیاسی کاری در آموزش و پرورش را سم مهلک دانست و اظهار کرد: معلمان باید برای ارتقای توامان سطح علمی و سطح معنوی دانش آموزان تلاش کرده و از سیاست زده شدن آنها جلوگیری کنند.
امام جمعه نمین همچنین یکی از مهم ترین شاخصه های تربیت را تشویق ذکر کرد و خواستار توجه ویژه ادارات آموزش و پرورش نسبت به تشویق معلمان و دانش آموزان موفق شد.
لطیفی سرپرست فرمانداری نمین هم در این جلسه از اختصاص دو میلیارد و 900 میلیون ریال به فصل آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری و کمک به رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش منطقه برای برگزاری کلاس های کنکور و تقویتی خبر داد.
محرم یوسفی مدیر آموزش و پرورش نمین هم با اشاره به مشکلات فضای آموزشی بخش های ویلکیج و عنبران ، خواستار توجه ویژه اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان به رفع مشکلات مدارس شهید قاضی آبی بیگلو و فاطمه الزهرای شهر عنبران قبل از شروع فصل مدارس شد.
او ساختمان مدرسه استثنایی شهر نمین را غیر قابل استفاده دانست و افزود: مدرسه خیر ساز روستای آلادیزگه در بخش ویلکیج و خیر ساز شهر عنبران هم نیاز به تامین پکیج دارد که از سال 90 تاکنون بلاتکلیف مانده است.
او اظهار کرد: ساختمان فرسوده و در حال ریزش مدرسه روستای خشه حیران نمین تهدید جدی برای جان دانش آموزان است و اقدام جدی اداره کل نوسازی مدارس استان نسبت به نوسازی این ساختمان ضرورت دارد.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار