شطرنج‌باز روس:
استادبزرگ شطرنج روسیه گفت:میزبانی بسیار عالی و برخورد و رسیدگی مسئولان خیلی خوب بوده است و از اینکه به اهواز آمدم خیلی خوشحالم زیرا این شهر مرا جذب کرده است و من از همه چیز در اینجا راضی‌ام.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 22 February 2018

نیکیتا متینیان صبح امروز در محل برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام کارون اظهار کرد: من "نیکیتا متینیان" استادبزرگ شطرنج روسیه از شهر ساراتوف این کشور هستم که البته پدرم ارمنی و مادرم روس است و 25 سال سن دارم و از 6 سالگی شطرنج را به‌طور جدی بازی می‌کنم.

وی درباره کیفیت میزبانی، محل برگزاری بازی‌ها و شهر اهواز بیان کرد: میزبانی بسیار عالی و برخورد و رسیدگی مسئولان خیلی خوب بوده است و از اینکه به اهواز آمدم خیلی خوشحالم زیرا این شهر مرا جذب کرده است و من از همه چیز در اینجا راضی‌ام.

وی افزود: با اینکه این تورنمنت هنوز به پایان نرسیده اما می‌توانم بگویم این مسابقات سطح خوبی از نظر فنی دارد و من نیز توانسته‌ام نتایج نسبتا خوبی بگیرم.

متینیان گفت: برخی شطرنج‌بازان ایرانی را می‌شناسم و می‌دانم تعدادی از آنان درحال حاضر در مسابقات ایرفروت روسیه شرکت کرده‌اند و البته آقای لرپری زنگنه استاد بزرگ ایران را نیز می‌شناسم زیرا در دور چهارم مسابقات از وی باختم.

وی اظهار کرد: پس از این مسابقات به مشهد می‌روم و در مسابقات آنجا شرکت می‌کنم و اگر فرصتی دست دهد باز هم دوست دارم به اهواز بیایم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: شطرنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار