نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تنها راه رهایی مردم خوزستان از این پدیده شوم رهاسازی و تأمین آب است که با این کار احیای اراضی کشاورزی و از بین رفتن کانون‌های ریزگرد میسر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 15 February 2018

جواد کاظم نسب الباجی درباره تحصن روز گذشته نمایندگان مردم خوزستان در مجلس اظهار کرد: به دنبال ریزگردهایی که اخیراً در خوزستان به بحران جدی تبدیل‌شده است، نمایندگان خوزستان روز گذشته در صحن علنی مجلس کرسی‌های خود را ترک کردند و به بالای جایگاه در کنار هیئت‌رئیسه حاضر شدند.

وی افزود: خوشبختانه این اعتراض مثمر واقع شد و قرار بر این شد که اعضای هیئت‌رئیسه مجلس، نماینده رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، رئیس کمیسیون تلفیق مجلس، وزیر نیرو، وزیر جهاد کشاورزی و نمایندگان خوزستان در مجلس جلسه‌ای مشترک تشکیل دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد: در حال تدوین یک پیشنهاد هستیم که بر اساس آن علاوه بر 150میلیون دلار و بودجه‌ای که برای مالچ پاشی در نظر گرفته‌شده، یک مبلغ دیگر برای مهار ریزگردها تخصیص داده بشود.

وی بیان کرد: روز گذشته علاوه بر هیئت‌رئیسه با نوبخت، سخنگوی دولت، در صحن علنی صحبت کردیم و اعلام شد که تنها راه رهایی مردم خوزستان از این پدیده شوم رهاسازی و تأمین آب است که با این کار هم ریزگردها را می‌توانیم کنترل کنیم و هم زمین‌های کشاورزی را احیا کنیم.

کاظم نسب اظهار کرد: بنده امروز جلسه کوتاهی با رئیس کمسیون امنیت ملی داشتم و درحالی‌که وی فکر می‌کرد ریزگردها از کانون‌های خارجی وارد می‌شود، توضیحات کاملی به او ارائه دادم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار