کد خبر: ۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 03 July 2015

سید غفار شفایی  در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح خدمات طرح تحول سلامت به تبیین برنامه‌های پیش‌رو در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پرداخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از نبود کلینیک مناسب به مشکل اساسی این حوزه نام برد و تصریح کرد: دو کلینیک تخصصی راه‌اندازی شده در دهدشت در فضایی نامناسب و به صورت موقت بوده و در شان مردم این شهرستان نیست.

غفاری از احداث کلینیک تخصصی جامع در این شهر خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده کلنگ احداث این کلینیک در محوطه بیمارستان امام خمینی به زمین زده خواهد شد.

وی مشکلات موجود در ارائه خدمات کلینیک‌های امام سجاد(ع) را مورد اشاره قرار داد و افزود: با هیئت امنایی شدن کلینیک و افزایش تجهیزات و امکانات از مشکلات کاسته می‌شود.

شفایی تجمیع زایشگاه و بخش زنان همراه با تجهیز این بخش‌ها را از دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنوان و تصریح کرد: توسعه اورژانس قدیم و تامین تجهیزات پیشرفته مورد نیاز تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فرسوده بودن دستگاه‌های دیالیز و نامناسب بودن فضای این بخش از بهسازی بخش خبر داد و افزود: با تعیین جای مناسب در محیط بیمارستان بخش دیالیز به صورت سالنی بهسازی می‌شود، تا از این طریق بیماران در دید مستقیم پرستار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار