مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز گفت: مسابقه کشوری علمی آینده‌سازان ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوره اول و دوم در این استان فراخوان شد.
کد خبر: ۵۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 08 February 2018

به گزارش تابناک : محمد مهدی سلیمی روز پنجشنبه افزود:به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همزمان با برپایی ششمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، مسابقه علمی آینده‌سازان ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌ شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه با عنوان آینده سازان به صورت برخط (آنلاین) برگزار می شود، اظهار کرد: این مسابقه به همت مؤسسه علمی آینده‌سازان وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای پایه‌های تحصیلی هشتم، نهم، دهم و یازدهم در شاخه نظری طراحی و پیش بینی شده است.
وی هداف از برگزاری این مسابقه را جمع‌بندی و مرور دروس نیمسال اول ، کسب لذت رقابت با دوستان و آگاهی از جایگاه علمی خود در میان سایر دانش‌آموزان هم‌پایه ذکر کرد.
وی تصریح کرد: ثبت‌نام این آزمون تا روز ٢٤بهمن به صورت آنلاین از طریق سایت http://ayandehsazan.org ادامه داشته و به صورت هماهنگ در روز پنجشنبه ٢٦بهمن ماه در ٣٢ استان، برگزار می‌‌شود.
وی ادامه داد: به نفرات برتر جایزه ویژه ای اهدا خواهد شد.
استان البرز بیش از 459 هزار دانش آموز دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار