فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب، سوداگران مرگ در انتقال 160 كيلوگرم ترياك ناكام ماندند.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 07 February 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمدعلي گودرزي" بيان كرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با عناصر اصلي مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب با انجام كارهاي اطلاعاتي منسجم موفق شدند یکی از شبکه های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی كنند.

وي افزود: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و عملياتي در محور "بندرعباس- داراب" اقدام به شناسايي 2 خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر و اسكورت محموله كرده و با تعقيب و مراقبت، اجراي كمين و استفاده از علائم هشداري دستور ايست داده شد كه رانندگان به ايست ماموران توجهي نكرده و اقدام به فرار کردند.

سردار گودرزي تصريح كرد: در نهايت هر 2 دستگاه پژو 405 با شليك ماموران متوقف و راننده و سرنشينان خودروها با استفاده از تاريكي هوا و كوهستاني بودن منطقه با به جا گذاشتن خودروها اقدام به فرار كردند.

فرمانده انتظامي استان اظهار كرد: در بازرسي از خودروها 160 كيلوگرم ترياك كشف كه براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

سردار گودرزي با اشاره به اينكه تلاش براي دستگيري قاچاقچيان متواري كماكان ادامه دارد، خاطر نشان كرد: پليس همواره براي حفظ سلامت جامعه قدم بر مي دارد.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار