سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱۰ بیمارستان شیراز ، مجوز پذیرش گردشگران سلامت را دریافت کرده‌اند .
کد خبر: ۵۶۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 February 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما: علی بهادر گفت: بر این اساس بیمارستان‌های پارس، علوی، میر، میرحسینی، مرکزی (ام آر آی)، اردیبهشت، دنا، خدادوست، خیریه مادر و کودک غدیر و کوثر از وزارت بهداشت مجوز آی. پی. دی به معنای مجوز پذیرش بیماران خارجی را دریافت کرده اند .

وی با بیان اینکه این بیمارستان‌ها بر اساس ارزشیابی‌های های انجام شده از استاندار‌های اعتباربخشی واحد بین الملل وزارت بهداشت، برخوردار بوده اند،افزود : این مجوز‌ها یکساله است و در صورت دارا بودن شرایط به صورت سالانه تمدید می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استان فارس و بویژه شهر شیراز از ظرفیت‌های پزشکی مناسبی برخوردار بوده و به عنوان یکی از قطب‌های پزشکی کشور از گذشته‌های دور پذیرای گردشگرانی از کشور‌های حوزه خلیج فارس است که با هدف درمان راهی این استان می‌شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دبیر کارگروه توریسم سلامت و سازمان گردشگری به عنوان متولی آن انتخاب شده است.
بهادر از تلاش‌های این دانشگاه برای صدور مجوز پیوند اعضا به بیماران خارجی، به عنوان راهکاری دیگر برای توسعه توریسم سلامت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار