مدیرکل ارشاد اسلامی اردبیل:
مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به فعالیت چهار سینما در این استان گفت: دو سینمای دیگر نیز در حال تجهیز است.
کد خبر: ۵۶۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 02 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل سید ناصر اسحاقی صبح جمعه در حاشیه هماهنگی برنامه‌های افتتاح اکران فیلم‌های جشنواره فجر در اردبیل گفت: دو سینما انقلاب و قدس در اردبیل و سینماهای خلخال و پارس‌آباد دایر هستند.

وی افزود: در سال‌های اخیر بنده در خصوص سینماها هیچ مصاحبه‌ای نداشتم و وضعیت سینماها به حدی نامناسب بود که خود بنده شرمنده شهروندان و هنرمندان بودم.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: خوشبختانه با تجهیز دو سینمای انقلاب و قدس، شور و شوق قابل‌توجهی در بین هنردوستان به وجود آمده و سینماها رونق گرفته است.

به گفته اسحاقی با توجه به بهبود عرضه و تقاضای اکران فیلم در اردبیل، در نظر داریم سینما حافظ اردبیل نیز به سیستم دیجیتالی اکران فیلم تجهیز شود و به زودی این سینما نیز رونق گرفته و برای اکران فیلم آمده شود.

وی افزود: در خصوص فعال‌سازی مجدد سینما لاله ارشاد اسلامی اردبیل دخالتی ندارد چرا که این مجموعه متعلق به بخش خصوصی است و در وضعیت فعلی مالک با بانک دچار مشکل شده که به زودی وضعیت آن تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: بارها با مالک در خصوص فعال‌سازی مجدد سینما صحبت‌هایی صورت گرفته و ضروری است در ابتدا مشکلات این مجموعه رفع شود.

اسحاقی همچنین از تجهیز سینما مشگین شهر خبر داد و بیان داشت: سینمای مجموعه پل معلق نیز در فصل گردشگری بازگشایی خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه امکان استفاده مجدد از سینما ایران وجود ندارد، اضافه کرد: در قالب تفاهم‌نامه با سازمان امور سینمایی در نظر داریم سینما سیار در برخی شهرها از جمله نیر، سرعین و نمین راه‌اندازی کنیم.

وی همچنین به اکران ۱۲ فیلم منتخب جشنواره فجر در سینما قدس اردبیل در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود فروش بلیط به نسبت دوره‌های قبلی با رشد چهار برابری همراه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار