رئیس پلیس راه ایلام گفت: استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامتی راکبان موتورسیکلت سوار قانونمند در جاده خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 02 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی‌زاده اظهار داشت: همایش طرح های ۴ گانه اهداء کلاه ایمنی و برچسب شبرنگ رایگان به موتورسیکلت سواران قانونمند و رانندگان وانت بارها جهت نمایان سازی قسمت عقب بار این وسایل با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در روستاهای مورد هدف ، دشت عباس و پتک اعراب شهرستان دهلران برگزار شد .  

وی افزود : کارشناسان آموزش اداره کنترل راه‌های روستایی این پلیس در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایمنی ترافیک نسبت به آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و فوائد استفاده از کلاه ایمنی برای این دسته از راکبان و رانندگان روستا نشین شهرستان دهلران در جهت پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده، کارگاهی آموزشی را برگزار کردند.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: یکی از مهمترین راهکارهای این پلیس به منظور کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران ، اهداء کلاه ایمنی رایگان و برچسب شبرنگ جهت نمایان سازی قسمت عقب وسیله نقلیه در شب بود که در این همایش انجام شد .

وی یادآور شد : هدف استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت سوار کاهش خطر و آسیب شدید سر و مغز به وسیله کاهش نیروی ضربه وارده به سر و صورت  در هنگام تصادف است چرا که موتورسیکلت یک وسیله نقلیه دوچرخ بدون حفاظ و بدون تعادل و کم حجم است و به راحتی در تصادفات به راکب آسیب وارد می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰ مورد از طرح های اشاره شده در روستاهای مورد هدف این پلیس در شهرستان اجرا شده است.

همتی‌زاده در پایان گفت: در این همایش به تعداد ۱۵۰ نفر از موتورسیکلت سواران به صورت رایگان کلاه ایمنی و برچسب شبرنگ جهت نمایان سازی اهداء شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار