فرمانده انتظامی ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی ایلام از آغاز طرح برخورد با اراذل و اوباش در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 01 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،سردار علی دولتی از تشدید برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در چرداول خبر داد.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان اجرا شد. به منظور برخورد با اراذل و اوباش و پاکسازی مناطق‌آلوده و جرم‌خیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چند مرحله اجرا شد.
وی افزود: در این طرح یکی از اراذل و اوباش شهرستان که تحت تعقیب بود دستگیر و تحویل محاکم قضایی شد. در همین راستا سه سارق دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
دولتی خاطر نشان کرد: دستگیری پنج نفر از معتادان تابلو و کشف مقادیری مواد افیونی از دیگر نتایج این طرح بود.
وی با اشاره به این که اجرای طرح‌های انتظامی از خواسته‌های به حق شهروندان است، گفت: پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.
*داروخانه گیاهی محل فروش قرص‌های روانگردان
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف 3 هزار قرص روانگردان از مهر و موم 2 داروخانه گیاهی هم در این رابطه در شهرستان چرداول خبر داد.
دولتی گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با اولویت تحقق امنیت اخلاقی در چرداول به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران انتظامی مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرداول 2 واحد صنفی عطاری که به محل توزیع قرص‌های روانگردان تبدیل شده بودند را مهر و موم و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در این عملیات پنج معتاد تابلو و تعدادی از ابزار استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.
دولتی با تأکید بر استمرار اجرای این گونه طرح‌ها در شهرستان‌های استان ایلام گفت: مقابله با توزیع مواد مخدر به عنوان یکی از مطالبات مردم از اولویت‌های پلیس در سال 94 است.

*واژگونی خودروی پژو در چرداول حادثه آفرید
فرمانده انتظامی استان ایلام از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو و کشته و زخمی شدن دو نفر در این حادثه خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودروی پژو در گردنه قلاجه پلیس سریعاً به همراه گروه‌های امدادی در محل حاضر شد.
وی ادامه داد: با حضور مأموران مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 405 که از مسیر سرابله به اسلام‌آباد در حرکت بوده از جاده منحرف و واژگون شده است.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بر اثر این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و سرنشین خودرو هم به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.
دولتی تصریح کرد: برابر بررسی کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و عدم مهارت در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودروی سواری پژو علت تامه این حادثه دلخراش بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار