روزه داران چرداولی در حالی که منتظر اذان صبح بودند که برق رفت...
کد خبر: ۵۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 01 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ،برق بخش های عمده ای از شهرستان چرداول از زنجیره تا بیجنوند قبل از اذان صبح رفت و تا هنوز نیز وصل نگردیده است، نکته جالب اینجاست که متعاقب قطعی برق، آب و خطوط تلفن همراه نیز قطع شدند . با توجه به عدم دسترسی به اینترنت و هنمچنین گرمای شدید در منطقه که روزه داران به خصوص زنان خانه دار را با مشکل مواجه کرده است

 از آنجائیکه شهرستان چرداول بعنوان یک منطقه گرمسیری ، دارای ظرفیت های بزرگی در بخش دام و کشاورزی است و با طلوع آفتاب مردم حیوانات خود را با زبان روزه به چرا می برند ، چنانچه قطعی آب  و برق ادامه داشته باشند مردم  با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. این وضعیت همچنین در مورد مغازه ها، نانوا داران و مرغداری و گاوداری ها نیز صادق است و حتما آنان نیز خساراتی خواهند دید.

بلافاصله بعد از دریافت خبر ، با ادراه برق منطقه چرداول تماس حاصل شد و آنان نیز اعلام کردند به دنبال ایراد خط می گردندو بدین منظور اکیپ هایی به سراسر منطقه فرستاده شده است و امیدوارند که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

گفتنی است از ابتدای سال جاری دهها بار خطوط برق شهرستان چرداول با قطعی مواجه شده و می طلبد مسئولین هرچه زودتر به صورت ریشه ای این معضل را حل نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار