مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به شست‌و شوی مجدد تجهیزات پست و خطوط، گفت: تکرار شستشوها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم اما این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.
کد خبر: ۵۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 24 January 2018

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: پس از چند روز آلودگی شدید ناشی از گرد و غبار، شستشوی تجهیزات پست و خطوط از سر گرفته شد.

وی افزود: میزان آلودگی ناشی از گرد و غبار در چند روز اخیر بسیار بالا بوده و تجهیزات پست و خطوط شرکت نیز که در معرض این آلودگی بوده‌اند باید مجددا شستشو شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: اولویت شستشو، با تجهیزات پست و خطوطی است که هنوز تعویض مقره و پوشش عایقی نشدند، البته در قسمت‌هایی هم که پوشش عایقی صورت گرفته لازم است که شستشو انجام شود اما نه به وسعت و اندازه مقره‌هایی که پوشش عایقی نشده‌اند.

دشت بزرگ عنوان کرد: تکرار شستشوها رابطه مستقیم با وقوع گرد و غبار دارد و ممکن است مجبور شویم در طول یک ماه چندین بار تجهیزات را شستشو دهیم اما این کار نیازمند تلاش شبانه‌روزی و هزینه زیاد است.

وی شستشوی مداوم تجهیزات پست و خطوط را در راستای رسالت شرکت در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین عنوان کرد و افزود: وظیفه ما تامین برق پایدار تحت هر شرایطی است و هر چقدر که لازم باشد اینکار را برای آسایش حال شهروندان تکرار و تکرار می‌کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار