رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور:
رییس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: اگرچه گفته می شود که هوای فردا اهواز نیز نامساعد است اما هنوز تصمیمی برای لغو بازی فردا استقلال خوزستان و ذوب آهن گرفته نشده است.
کد خبر: ۵۵۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 23 January 2018

سعید فتاحی در خصوص برگزاری دیدار فردای دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن از هفته بیست و یکم لیگ برتر کشور با توجه به تداوم پدیده گرد و خاک در خوزستان و فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق و توده گرد و خاکی که از فردا به خوزستان می‌رسد، اظهارکرد: قرار بود این بازی امروز (سه‌شنبه) برگزار شود که با توجه به استعلام گرفته شده از هواشناسی مبنی بر این‌که هوای امروز اهواز نامساعد است، بازی لغو و قرار شد فردا برگزار شود.

وی ادامه داد: طی صحبتی که با آقای بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان داشتیم، گفته شد که مشکل گرد و خاک تا امشب برطرف خواهد شد و شرایط برای برگزاری بازی در روز چهارشنبه مساعد است اما مجددا گفته می‌شود که پدیده جدید گرد و خاک در راه است.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: به هر حال هنوز تصمیمی برای لغو دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن گرفته نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که فردا شرایط آب و هوایی اهواز به چه صورتی است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار