فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 155 کیلو گرم تریاک از قاچاقچیان در شهرستان بهبهان کشف شد.
کد خبر: ۵۵۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 16 January 2018

سردار حیدر عباس زاده گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان بهبهان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و مستقر شدن در محور "قلعه چعبی – امیدیه" پس از ساعت ها تلاش، یک دستگاه خودروی پژو پارس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را متوقف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از 3 خودروی توقیف شده 155 کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این زمینه 5 سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم پلیس اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است که با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار