درخواست نماینده مسجدسلیمان از وزیر ورزش:
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پای کار بودن مردم این شهرستان، گفت: این موضوع امروز وظیفه وزیر ورزش، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را برای خدمت به ورزش این شهرستان سنگین‌تر کرده است و انتظار داریم که با نیت پاک گره‌های کور مشکلات جوانان این شهر را باز کنید.
کد خبر: ۵۴۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 05 January 2018

علی عسکرظاهری عبدوند در آیین افتتاح سالن‌های وزنه‎برداری و رزمی شهرستان مسجدسلیمان که امروز با حضور وزیر ورزش به افتتاح رسیدند، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از ورزش دوستان و مدیری پای کار و تلاشگر است. همچنین مردم مسجدسلیمان، مردمی با بصیرت، فهیم، ولایت‌مدار و عاشق دولت هستند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مردم در انتخابات گذشته علی رغم تمام مشکلات از جمله بیکاری، وضعیت نامناسب شهر و عدم توسعه یافتگی شهر آمدند و با رأی‌هایی که به دولت دادند، وفاداری‌شان را ثابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پای کار بودن مردم مسجدسلیمان، امروز وظیفه وزیر ورزش، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را برای خدمت به ورزش این شهرستان سنگین‌تر کرده است و انتظار داریم با نیت پاک گره‌های کور جوانان این شهر را باز کنید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار