استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش کرد، گفت: توسعه ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷ 16 February 2015

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش کرد، گفت: توسعه ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس، محمدناصر نیکبخت  در مراسم افتتاح استخر لالجین با بیان اینکه ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: باید اعتبارات مناسب در راه ترویج ورزش همگانی هزینه شود.

وی با بیان اینکه ادغام دو بخش ورزش و جوانان چندان موفق نبوده، افزود: این دو حوزه نباید با یکدیگر ادغام می‌شد، چراکه هر یک از این موارد یک حوزه وسیع بود و این امر باعث آسیب رساندن به هر دو بخش مهم ورزش و جوانان خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت و مجلس با کار کارشناسی به دنبال یافتن راه‌ حل منطقی برای این مسئله هستند، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در استان وجود دارد که امیدواریم با توجه به آنها، هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه برخی از این پروژه‌ها با اعتبارات استانی اجرایی شده، ادامه داد: در حال حاضر اداره ورزش و جوانان به پیمانکاران این پروژه‌ها بدهکار بوده و به کمک سازمان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیازمند است.

نیبکخت با اشاره به اینکه امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب پروژه‌های معطل مانده در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند، در ادامه خاطرنشان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مسیر را برای کشور مشخص می‌کند و با اجرایی شدن آنها کشور در برابر فشارهای اقتصاد جهان استکبار مقاوم می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت سرمایه‌گذار خوبی نیست و بخش خصوصی باید ورود پیدا کند، گفت: در حال حاضر همدان در مسیر توسعه قرار گرفته و امید است با حمایت مردم و اقدامات دولت به اهداف مورد نظر دست یابیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار