شرکت توزیع برق استان البرز با حضور در جشنواره پژوهش و فنآوری وزارت نیرو موفق به اخذ عنوان راهبر برتر در بین شرکت های توزیع صنعت برق جشنواره شد.
کد خبر: ۵۴۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 02 January 2018

به گزارش تابناک : این جشنواره با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، حمید چیت‌چیان وزیر سابق نیرو، مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو، فتوحی ریاست دانشگاه صنعتی شریف و مدیران ارشد شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو و صد ها تن از اساتید، صاحب نظران، محققان و پژوهشگران حوزه صنعت آب و برق در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

شرکت توزیع برق استان البرز نيز در کنار شرکتهای آب و برق تابعه وزارت نیرو فعاليتهای پژوهشی خود را در قالب بروشور، استند، کتاب و فيلم در معرض ديد علاقمندان قرار داد..

 دراین جشنواره آرش کردی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر از خانم عبداللهی برای تنظیم برنامه تحقیقات و مشارکت در اجرای برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت نظام مند و راهبری سودمند در پیشبرد کمی و کیفی پروژه های تحقیقاتی صنعت برق و همچنین مشارکت تاثیرگذار در جلسات و تعامل موثر با ستاد، با عنوان راهبر برتر تحقیقات صنعت برق در سال 1396 تجلیل کرد.

شایان ذکر است: در این نمايشگاه دو روزه که همزمان با هفته پژوهش برگزار شد، دفتر تحقيقات با همکاری دفتر روابط عمومی به ارائه آخرين پروژه های تحقيقاتی خاتمه يافته از جمله حفاظت نول مشترکین، برنامه ریزی بهینه منابع تولید پراکنده، استفاده از نانو تکنولوژی در بهبود عملکرد مقره ها، ربات شستشوی معابر و نیز اولویتهای تحقیقاتی سال 97 این شرکت پرداخته  و مورد استقبال بازديد كنندگان قرار گرفت.

 

 

منبع : پانا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار