مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه از فروش 350 هزار کارت بلیط به شهروندان قزوینی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 02 January 2018

 محمدحسن ایرانخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: نخستین سامانه کارت بلیط ایران بعد از تهران، در قزوین ایجاد شده است.

وی با اشاره به مزایای کارت بلیط افزود: با صدور این کارت‌ها مشکلات بی‌شماری در پرداخت کرایه مسافران به رانندگان برطرف شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه یادآور شد: از جمله اهداف کارت بلیط، تسهیل در جابه‌جایی مسافران، پرداخت سریع کرایه و کنترل کردن راحت پرداخت کرایه است.

ایرانخواه با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه 350 هزار کارت بلیط به شهروندان قزوینی فروخته است، عنوان کرد: این مطلب بیانگر استقبال خوب شهروندان در استفاده از کارت بلیط است.

این مسؤول با اشاره به ارائه خدمات جابه‌جایی به مسافران در مناسبت‌های مختلف تصریح کرد: اعتبار دادن این خدمات باید در بودجه 97 شهرداری قزوین دیده شود تا با مشکلاتی در آینده مواجه نباشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه اضافه کرد: ارائه خدمات به تیم‌ها و هیأت‌های ورزشی، کمبود سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ناوگان اتوبوسرانی و توسعه خطوط تندرو اتوبوسرانی از مشکلاتی است که باید اقدامات لازم در رفع آن‌ها انجام شود.

ایرانخواه بیان کرد: تعداد سرویس سالیانه در شهر قزوین دو هزار و 425 سرویس بوده که 50 سرویس برون‌شهری و دو هزار و 375 سرویس درون‌شهری است.

وی با اشاره به ضرورت خرید دو دستگاه اتوبوس با هزینه یک و نیم میلیارد تومان خاطرنشان کرد: خرید این اتوبوس‌ها برای تقاضاهای برون‌شهری بوده که بررسی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه ادامه داد: مسؤولان و کارکنان این سازمان با انجام اقدامات مختلف تلاش می‌کنند تا رضایتمندی شهروندان قزوینی را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار