کد خبر: ۵۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 29 June 2015
به گزارش تابناک یزد به نقل از یزد رسا، بر اساس شنیده ها و اخبار منتشر شده در شبکه های مجازی اجتماعی، اعضای شورای اردکان در راستای عدم همراهی و بی توجهی به نظرات اعضای شورا و آنچه که در اعتراض به عدم همراهی فرماندار اردکان اعلام شده استعفای خود را اعلام کردند.

اعضای شورای شهر اردکان در نامه ای نوشتند:

به نام خدا

فرماندار محترم شهرستان اردکان جناب آقای حسین اسماعیلی با سلام و احترام ضمن قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی و کلیه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی اسلامی،با توجه به عدم همراهی و بی توجهی به نظرات اعضای شورای اسلامی شهر اردکان در خصوص پروژه فاضلاب شهری و مشکلات بوجود آمده در راستای این طرح اینجانبان امضا کنندگان ذیل استعفای خود را از عضویت در شورای اسلامی شهر اردکان اعلام می داریم.

امید است کلیه مسئولین نظام جمهوری اسلامی در راستای احقاق حقوق حقه مردم و در جهت خواست عموم مردم گام بردارند.

محسن ملت اردکانی=شهرام گل =جواد شاکر = حسین منصوریخواه=سید محمد حسینی پور=عبدالرضا آسایش=جاوید عیدانی=عبدالله کمالی=سید حسین عطری

همچنین در برخی از گروه های خبری شبکه های اجتماعی نیز چنین آمده است: اعضای شورای اسلامی شهر اردکان در اعتراض به جانبداری فرماندار و تعدادی از مسئولان استانی از گندله سازی و کارخانجات فولاد شهرستان در مورد طرح فاضلاب، اقدام به استعفای دسته جمعی کردند.

آنها خواستار عدم دریافت حق انشعاب فاضلاب از مردم، جبران خسارت وارده به آسفالت شهرستان از سوی گندله سازی و بازگشت مقدار مشخصی از آب فاضلاب به شهر هستند که تاکنون با جانبداری فرماندار (که رئیس شورای تأمین شهرستان نیز می باشد) از گندله سازی، موفق به دست یابی به خواسته های معقول خود نشده اند و در نهایت تصمیم به استعفا از شورا گرفته اند.

انتشار این اخبار در حالی است که هنوز هیچ مرجع قانونی از سوی شورای شهر اردکان یا دیگر دستگاه های زیر ربط آن را تأیید و تکذیب نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار