اقتصاد دانش بنیان راهکار درمان اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۵۴۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 27 December 2017

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:آیت‌الله رزمجو مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی شهرستان جهرم با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان راهکار درمان اقتصاد کشور است، خواستار همکاری جامعه دانشگاهی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تولید ثروت از دانش شد.

وی بیان کرد: توسعه با تکیه بر علم و فناوری و دانشگاه به‌دست می‌آید و مسیر واقعی توسعه مسیری است که متخصصان آن‌را به عنوان توسعه پایدار تعریف کرده و پاسخگوی نیاز امروز جامعه و مدافع حقوق نسل‌های آینده باشند.

مشاور استاندار فارس در امور دانشگاه‌ها با بیان اینکه با تصمیمات روزمره، نمی‌توان کشور را با کشور‌های توسعه یافته دنیا هم طراز کرد افزود:امروز درمان کشور ما اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان و حرکت از اقتصاد نفتی به سمت افتصاد دانش بنیان بوده که از مسیر دانشگاه‌ها می‌گذرد.

رزمجو ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان متکی به درون و جامعه دانشگاهی است و در این راستا از دانش و فناوری روز دنیا باید استفاده کرد، زیرا بدون توجه به علم تکنولوژی در دنیا و تلفیق درون‌زایی و برون‌گرایی توسعه حاصل نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار