کد خبر: ۵۴۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 26 December 2017
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه افتتاح بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج بدون رفع مشکلات زیرساختی ازجمله پد بالگرد برای امدادرسانی در مواقع بروز حوادث پیش بینی نشده، پارکینگ عمومی و فاضلاب داده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز دوشنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این سه مورد جزء مهم‌ترین نیازهای بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج بوده و لازم است هر چه سریعتر برطرف شوند.
وی افزود: قرار بود پارکینگ عمومی موردنیاز برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج در بیرون از محوطه آن و پد بالگرد نیز در محوطه این مکان بهداشتی و درمانی ساخته شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صاحبان زمین‌های اطراف بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج حاضر به فروش زمین برای ساخت پارکینگ عمومی در اطراف آن نشدند.
فیلی عنوان کرد: به همین دلیل یک پارکینگ 6 طبقه در محوطه بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج ساخته می‌شود و پد بالگرد نیز روی این پارکینگ قرار خواهد گرفت.
وی ابراز داشت: رویکرد جدید دولت دوازدهم به دلیل محدودیت منابع مالی تلاش برای تأمین بودجه موردنیاز طرح‌های عمرانی کشور از طریق فاینانس خارجی بوده و باید از این فرصت ارزنده نیز در کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهینه شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک خط از پل سوم بشار یاسوج تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک می‌رود.
فیلی اظهار داشت: افتتاح این پل نقش بسزایی در کاهش مشکلات ترافیکی شهر یاسوج خواهد داشت.
وی افزود: قطعه سوم بزرگراه یاسوج - سپیدان به طول هشت کیلومتر تعطیل بوده و ایرادها و نواقصات متعددی نیز دارد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت این طرح تا 20 دی سال جاری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تعیین تکلیف و در مورد همکاری کردن یا نکردن پیمانکار آن تصمیم‌گیری شود.
فیلی عنوان کرد: ایمن‌سازی و نصب علائم و تابلوهای هشداردهنده در نقاط حادثه‌خیز این جاده توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
بیمارستان درمانی و آموزشی 283 تختخوابی یاسوج از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت نهم در سال 1385 بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و با زیربنای 25 هزار مترمربع در حال ساخت است.
این بیمارستان پیشرفت فیزیکی 95 درصدی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
این بیمارستان دارای هشت طبقه بوده و تاکنون اعتباری افزون بر 520 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل این طرح نیز 200 میلیارد ریال است.
امکانات تخصصی و فوق تخصصی پیش‌بینی شده در این بیمارستان شامل رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی.تی اسکن، آزمایشگاه، سی.سی.یو و آی.سی.یو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار