محتشم بخشدار موگرمون خبر داد
کد خبر: ۵۴۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 24 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد خبر قطع آب روستاهای موگرمون در شهرستان لنده از اواسط هفته گذشته در فضای مجازی ازسوی اهالی و اعضای شورای اسلامی نشر داده شده بود .
بنابراین گزارش از روز سه شنبه تا به امروز آب برخی از روستاهای دهستان وحدت آباد قطع که امروز موسی محتشم در گفتگوی اختصاصی با تابناک از پمپاژ مجدد آب در این منطقه خبر داد.

موسی محتشم بخشدار بخش موگرمون  بیان داشت : ضمن تقدیر و تشکر  از اهالی مناطق دهستان وحدت آباد به اطلاع می رساند که بعد از چندین روز تلاش و خدمت گذاری نیروهای خدماتی آبفای روستایی در راستای تعمیر و ساماندهی پمپ های ایستگاه آبفا در بخش موگرمون در روزهای گذشته پمپ های این ایستگاه متاسفانه جوابگوی پمپاژ نبودند و مجبور به استفاده و تامین پمپ های جدید برای این ایستگاه شدیم .

موسی محتشم افزود : پمپ های جدید آب دهستان وحدت آباد شامل روستاهای بنه علیاری  وحدت آباد ، دشت ناصری و گرداب های کبیر ، وسطی و علیا .و همچنین دره جفتی امروز به همت نیروهای این دستگاه زحمت کش نصب شد و در حال پمپاژ و انتقال آب به مخازن روستاهای فوق الذکر می باش باشد  .
بخشدار موگرمون دراین راستا ازپیگیری های مجموعه آب وفاضلاب روستای ازجمله طبیب زاده مدیر این مجموعه و پاسره مدیر عامل آبفای استان تقدیر کرد . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار