نماینده ماهشهر:
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تیم مدیریتی استان سرگرم موضوعات روزمره و غافل از کارهای اساسی برای استان است و با این روند و با توجه به شتابی که در روند توسعه وجود دارد، مشکلات استان خوزستان بیشتر می شود .
کد خبر: ۵۴۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 23 December 2017
علی گلمرادی در جلسه ستاد بحران مشکلات کشاورزان حوضه زهره و مارون که امروز، دوم دی ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 50درصد انرژی مجمع نمایندگان به عنوان یک فرصت بسیار خوب برای کمک به استان خوزستان، صرف موضوعاتی می شود که به خاطر بی تفاوتی ها و بی توجهی هایی است که نسبت به استان می شود.

وی افزود: مشکلاتی که امروز در استان وجود دارد، یا به نوعی خودمان در این مقطع عامل آن هستیم و یا دوستانی عامل هستند که پیش از ما حضور داشتند و اکنون ما به لحاظ حقوقی جایگزین آنها شده ایم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز تیم مدیریتی استان سرگرم موضوعات روزمره وغافل از کارهای اساسی برای استان است و با این روند و با توجه به شتابی که در روند توسعه وجود دارد، مشکلات استان خوزستان بیشتر می شود.

گلمرادی عنوان کرد: در مرکز تیمی در وزارت نیرو و جهاد کشاورزی قرار گرفته اند و به راحتی عوامل خود را به مدیریت می رسانند تا تصمیم گیری کنند.

وی افزود: اینکه در کابینه دولت استان خوزستان نماینده ندارد یک فاجعه است. باید تغییر جهت دهیم و به جای اینکه مجمع نمایندگان در جلسات این چنینی پیگیر مشکلات روزمره باشند، باید کارهای اساسی تری را برای استان انجام دهند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما در برنامه ریزی های انجام گرفته در بحث آب مشکل داریم و نتواسته ایم متناسب با منابع، اعمال حاکمیتی در بحث کشت انجام دهیم.

گلمرادی خاطرنشان کرد: با این همه زحمت هایی که در استان کشیده می شود اما همچنان مشکلات برقرار هستند و روز به روز به این مشکلات افزوده می شود. در این زمینه باید بنشینیم و در خصوص حل مشکلات چاره اندیشی کنیم.
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار