کد خبر: ۵۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 28 June 2015
سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسر گفت: پروژه هوشمندسازی تونل کندوان اجرایی می‌شود.
آرمان خاقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: در این راستا تعویض 50 عدد جت فن، نصب تابلوهای هوشمند کنترل ترافیک، نصب 19 دوربین کنترل سرعت و تردد شمار، ساخت و تجهیز کامل اتاق کنترل و مانیتورینگ و ترمیم سیستم روشنایی از دیگر اقداماتی است که در این محور انجام می‌شود.

وی در ادامه به اجرای پروژه هوشمندسازی تونل کندوان در محور کرج –چالوس اشاره کرد و افزود: این پروژه از اواخر سال گذشته با قراردادی سه ساله نصب و نگهداری و با اعتباری بالغ بر52 میلیارد ریال به پیمانکار تحویل شده است.
این مسئول افزود: پیمانکار باید ظرف مدت یک سال تمامی سیستم‌ها را از جمله تعویض 50 عدد جت فن، نصب تابلوهای هوشمند کنترل ترافیک، نصب19 دوربین کنترل سرعت و تردد شمار، ساخت و تجهیز کامل اتاق کنترل و مانیتورینگ و ترمیم سیستم روشنایی را نصب و راه‌اندازی می‌کرد.
خاقانی تأکید کرد: تاکنون تعویض 50 جت فن و ترمیم بخشی از سیستم روشنایی انجام شده است که با همکاری فرماندهی پاسگاه پلیس راه آسارا کندوان با اعمال محدودیت ترافیکی این پروژه در حال اجرا می‌باشد.
وی در پایان از هموطنان درخواست کرد که با صبر و شکیبایی خود در زمان اجرای محدودیت‌ها با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند تا پروژه مذکور با سرعت بیشتری انجام و به اتمام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار