سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز:
سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول سوپرلیگ کشور، گفت: به دنبال حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم سوپر لیگ هستیم و حمایت‌های صورت گرفته، به کسب موفقیت در پایان فصل بسیار امیدوار هستیم.
کد خبر: ۵۳۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 16 December 2017
آرام فدایی با اشاره به این‌که اشتباهات داوری نقش مهمی در شکست تیمش مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پایانی نیم‌فصل اول داشت، اظهارکرد:‌ بازیکنانم نمایشی بسیارخوبی مقابل دانشگاه آزاد داشتند و اگر اشتباهات داوری نبود، پیروزی در این بازی دور از دسترس نبود.

وی با بیان این‌که داوران در چند صحنه این دیدار دچار خطا شدند، گفت:این اشتباهات باعث شده امتیازات لازم برای تیم ما محاسبه نشود و ما برابر دانشگاه آزاد متحمل شکست شویم.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در هفته چهارم لیگ، عنوان کرد:‌ بازیکنان تمامی برنامه‌های کادرفنی را در این هفته اجرا کردند و ما از همه آن‌ها رضایت کامل را داریم.

وی با اشاره به این‌که به دنبال حضور پرقدرت در نیم فصل دوم مسابقات هستیم، گفت: همچنین پس از برگزاری جلسات با دیگر اعضای کادرفنی در خصوص جذب بازیکن جدید برای دور برگشت مسابقات تصمیم گیری خواهیم کرد.

فدایی با بیان این‌که برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم خود به جذب نفرات جدید نیاز داریم، عنوان کرد: در صورت به خدمت گرفتن بازیکنان جدید نیاز است که برخی از نفرات فعلی تیم را کنار بگذاریم.

وی خاطر‌نشان‌کرد: پس از جذب بازیکنان جدید و برای هماهنگی بیشتر، یک اردوی تدارکاتی برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم سوپرلیگ کاراته باشگاههای کشور در اهواز خواهیم داشت.

سرمربی تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به این‌که برای میزبانی مسابقات سوپرلیگ باشگاه‌های کشور، آمادگی لازم را داریم، گفت: در صورت حمایت مسوولان فدراسیون کاراته،در دور برگشت می‌توانیم میزبانی یک هفته از مسابقات را برعهده داشته باشیم.

وی با تقدیر از مدیریت باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب بابت حمایت از این تیم، عنوان کرد: تاکنون هرآنچه برای تیم نیاز بوده، فراهم شده است و با حمایت‌های صورت گرفته به کسب موفقیت در پایان فصل بسیار امیدوار هستیم.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: کاراته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار