نماینده مردم ماهشهر در مجلس در تذکر شفاهی:
اگر کار شما درست است و نگاه ملی دارید و دلسوز مردم هستید چه نیازی به نامه محرمانه دارید، چرا موضوع آب کشور را شفاف سازی نمی کنید و به یقین اجازه نمی دهیم بیشتر از این به منابع این کشور و به نظام خیانت کنیم
کد خبر: ۵۳۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 13 December 2017
نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی از نامه محرمانه رئیس سازمان محیط زیست برای انتقال آب خوزستان خبر داد و گفت: نیازی به اقدامات محرمانه در حوزه آب وجود ندارد لذا این موضوع باید شفاف سازی شود.

علی گلمرادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 22 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: محیط زیست خوزستان در وضعیت اسفناکی به سر می برد و وجود ریزگردها به دلیل خشک شدن تالاب ها طاقت مردم را گرفته، کشاورزی این استان در حال تعطیلی و نابودی بوده و آب شرب آن با مشکل روبه رو است. 50 درصد آب کارون فاضلاب شهری است.

نماینده مردم ماهشهر با بیان اینکه آقای کلانتری به عنوان متولی محیط زیست کشور با نامه محرمانه قصد انتقال آب خوزستان را دارد، افزود: اگر کار شما درست است و نگاه ملی دارید و دلسوز مردم هستید چه نیازی به نامه محرمانه دارید، چرا موضوع آب کشور را شفاف سازی نمی کنید و به یقین اجازه نمی دهیم بیشتر از این به منابع این کشور و به نظام خیانت کنیم.

وی خطاب به معاون وزیر نیرو گفت: کشاورز خوزستان و آب شرب هندیجان با مخاطره روبه رو شده است لذا بهتر است این مردم را کمتر آزار دهید، اجازه دهید مردم همچون سابق زندگی و معیشت خود را داشته باشند لذا اگر توان کمک به مردم را ندارید حق ندارید با تصمیمات خود با سرنوشت مردم بازی کنید.

گلمرادی ادامه داد: نباید به بهانه مبارزه با قاچاق تصمیمات غلط گرفت چرا که مقام معظم رهبری تاکید کردند با قاچاق های کانتینری مقابله شود نه کولبرانی که به دلایل بیکاری ناچار به کولبری هستند، مراقب رفتارهای خود باشید چرا که مجلس بیدار است و بر اعمال شما نظارت می کند.

منبع: خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار