کرباسیان در شادگان:
مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در آیین افتتاح کارخانه فولاد شادگان با بیان اینکه منطقه شادگان نیاز به حمایت، اشتغال و تولید دارد اظهار داشت: حدود ۷۰۰ نفر در پروژه فولاد شادگان مشغول به کار هستند و ۴۰۰ نفر در قسمت پیمانکاری طرح فولاد شادگان فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲ 11 December 2017
به گزارش تابناک مهدی کرباسیان مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)  در آیین افتتاح کارخانه فولاد شادگان با بیان اینکه منطقه شادگان نیاز به حمایت، اشتغال و تولید دارد اظهار داشت:  حدود ۷۰۰ نفر در پروژه فولاد شادگان مشغول به کار هستند،حدود 300 نفر به صورت مستقیم در بخش آهن اسفنجی کارخانه فولاد شادگان مشغول به کار هستند و حدود 400 نفر نیز در بخش پیمانکاری فولاد این کارخانه فعالیت می کنند .

وی ادامه داد: این طرح که از طرح های ۷ گانه  طرح فولادی دارای تکنولوژی پرد می باشد امروز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل ایمیدرو همچنین با بیان اینکه امروز افتخار می کنیم سیاست های دولت تدبیر و امید به نتیجه رسیده است، گفت:  امسال ما صادرکننده بیش از ۷ میلیون تن فولاد در جهان هستیم.

وی افزود: ۶۵ درصد این پروژه با  واگذاری به دولت به بهره برداری رسید و به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی رکورد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن صادرات را خواهیم داشت. 

کرباسیان اظهار کرد: یکی از اتفاقات بد در بحث فولاد پاشیده شدن زنجیره فولاد است و در این زمینه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم این زنجیره را اصلاح کنیم .  دو کارخانه فولادی مهم در کشور پشتوانه سنگ آهن، کنستانتره و گندله ندارند اما خوشبختانه با همتی که انجام گرفته است امیدواریم با تکمیل زنجیره فولاد مشکلات این کارخانه ها را حل کنیم .

معاون وزیر صنعت یادآور شد: در سال های 91 و 92 ایران فقط صادر کننده سنگ آهن بود و بسیار کم فولاد صادر می شد اما اکنون بیش از 7میلیون تن صادرات فولاد در کشور داشته ایم .

وی بیان کرد: امسال در کشور حدود 18 درصد میزان تولید کنستانتره افزایش داشته است و همچنین تولید گندله 26 درصد و آهن اسفنجی حدود 14 درصد افزایش داشته اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار