رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: پرونده اعزام تیم پنچاک‌سیلات استان با 3 مدال با ارزش و دعوت 4 نفر از تیم استان قزوین به اردوی تیم ملی بسته شد.
کد خبر: ۵۳۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از کسب مدال با ارزش برنز پویان رحمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات که در گرگان برگزار شد، خبر داد و اظهار داشت: این رزمی‌کار استان به اردو تیم ملی جهت شرکت در مسابقات 2018 اندونزی جاکارتا دعوت شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها رحیم مسگری دیگر رزمی‌کار قزوینی در بازی زیبا و فنی که ارائه کرد، با اختلاف بسیار کم بازی را به حریف واگذار کرد اما اعضای کمیته فنی این رزمی‌کار را به اردوی تیم ملی دعوت کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: پرونده اعزام تیم پنچاک‌سیلات استان با سه مدال با ارزش و دعوت چهار نفر از تیم استان قزوین به اردوی تیم ملی بسته شد.

هادی‌چگینی گفت: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان در مجموع چهار نفر از استان قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: تهمینه کربلایی‌صادقی بازیکن فنی بانوان توانست با پیروزی مقابل حریفان خود مدال نقره را کسب کند و سمیه خان‌بابایی هم مدال برنز را در گروه بانوان به خود اختصاص دهد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین مطرح کرد:  مسابقات انتخابی تیم ملی پنچاک‌سیلات پویان رحمانی مدال برنز و رحیم مسگری هم با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار