مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: 19 دستگاه کولر گازی و 20 دستگاه تلویزیون ال.‌ای.‌دی در این استان کشف و متهمان به جریمه و ضبط کالا محکوم شدند.
کد خبر: ۵۳۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 29 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داریوش جودکی، از محکومیت یک قاچاقچی در محور کرمانشاه به کنگاور خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی قصد داشتند 19 دستگاه کولر گازی قاچاق را به استان‌های مرکزی انتقال دهد که توسط نیروی انتظامی دستگیر و پرونده تخلف آن در شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: پس از جری تشریفات قانونی به‌دلیل عجز از مدارک مثبته و اذعان صریح به علم و اطلاع از موضوع‌، عبور از جاده خاکی و فرعی و عدم توجه به دستور ایست مامورین و قرائت جمیع محتویات پرونده‌، رئیس شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان تخلف انتسابی را محرز و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به جریمه 252 میلیون و 74 هزار و 112 ریال محکوم کرد.

*20 دستگاه تلویزیون ال.‌ای.‌دی از یک خودروی وانت نیسان کشف شد

وی از جریمه 483 میلیونی یک قاچاقچی تلویزیون خارجی خبر داد و افزود: 20 دستگاه تلویزیون ال.‌ای.‌دی از یک خودروی وانت نیسان کشف شد که شعبه تعزیرات حکومتی این قاچاقچی را به‌دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته و براساس محتویات پرونده و پس از جری تشریفات قانونی قاچاقچی را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ 483 میلیون و 703 هزار و 426 ریال جزای نقدی محکوم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار