به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در حال حاضر مردم مناطق زلزله زده استان هیچ کمبودی برای تامین نان مورد نیاز خود ندارند.
کد خبر: ۵۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 28 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مظفر رحیمی ، اظهار کرد: با بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای خبازی مناطق زلزله زده استان، خبازی های شهرستان های زلزله زده استان حتی در نقاط روستایی بجز برخی از واحدهای شهرستان سرپلذهاب فعال شده‌اند و هیچ مشکلی از نظر تامین نان مورد نیاز مردم این مناطق وجود ندارد.

رحیمی  با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان سرپلذهاب 25 واحد خبازی فعال دارد، اظهار کرد: این شهرستان قبل از وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان ماه حدود 71 خبازی فعال داشت که 51 خبازی آن شهری و بقیه روستایی بودند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه خیلی از واحدهای خبازی غیرفعال شده شهرستان سرپلذهاب نیاز به تعمیر و مرمت داشته و کاملا تخریب نشده‌اند، گفت: دلیل تعمیر و یا مرمت نشدن واحدهای خبازی آسیب دیده این است که برخی از این واحدها مسئول و یا کارگران خود را از دست داده و از نظر روحی و روانی آمادگی فعال کردن واحدهای خبازی را ندارند.

رحیمی با اشاره به فعالیت شش واحد خبازی سیار در شهرستان سرپل ذهاب، بیان کرد: این واحدها آرد مورد نیاز خود را از محل آردهای اهدایی به مناطق زلزله زده تامین کرده و نان رایگان به مشتریان خود می‌دهند.

 وی با اشاره به تامین آرد مورد نیاز این واحدهای خبازی برای 10 تا 12 روز آینده گفت: این واحدها تا زمانی که آرد مورد نیازشان تامین شود در منطقه فعال خواهند بود.

رحیمی یادآوری کرد: در چهار روز اول پس از وقوع زلزله خبازی های استان های کردستان، لرستان و همدان که خبازی های معین استان بودند به همراه خبازی های داخل استان روزانه بین 250 تا 350 هزار قرص نان را به مناطق زلزله زده ارسال می کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار