فولکس گلف، هاچ بک محبوب این شرکت است که می­‌توان آنرا پرفروش‌­ترین هاچ‌بک جهان نامید. در راستای این امر، فولکس واگن پیشتر اعلام کرده بود که قرار است گلف را با پیشرانه هیبریدی روانه بازار کند. در این میان مجله اتوکار شانس این را داشت تا نسخه پروتوتایپ این هاچ‌­بک را تست نماید و طبق گزاراش آنها کمپانی بر روی دو سیستم محرکی متفاوت برای گلف کار می­‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 27 November 2017

به گزارش تابناک : گلفMHEVیک خودروی هیبریدی با موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ است که با یک ژنراتور 48 ولتی و باتری‌های لیتیومی ترکیب شده است که سایز آنها به میزان باتری­ های 122 ولتی موجود است.

گلف هیبریدی به بازار می‌آید

موتور بنزینی خودرو به یک جعبه دنده 7 سرعته جدید دو کلاچه مجهز شده است. سیستم انتقال قدرت در این گلف بسیار جذاب است چرا که علاوه بر نیروی موتور بنزینی نیروی 35 اسب بخاری موتور برقی به محور جلو منتقل خواهد شد و از طرفی موتور الکتریکی دوم بر روی محور عقب سوار شده است.

با این تفاسیر گلف هیبریدی بسیار متفاوات از سایر خودروهای هیبریدی خواهد بود و این نوع سیستم محرکی در گلف را نمی­‌توان همانند خودروهایADWمرسوم دانست چرا که میزان گشتاور وارده به محور عقب به قدری کم است که نمی‌توان آنرا با یک موتور بنزینی مقایسه کرد.

گلف هیبریدی به بازار می‌آید

در واقع مهندسین گلف این ایده را بکار گرفته­‌اند تا از این طریق پایداری خودرو در پیچ­ ‌ها را افزایش دهند و کم فرمانی ( آندراستیر) کاهش یابد.

به نقل از اتوکار رانندگی با این گلف بسیار نرم بوده که اینرا مدیون گیربکس جدید و موتور بنزینی‌اش است.






منبع : خودرونویس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار