فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: داعش علیرغم حمایت‌ها و آموزش‌های پیچیده نتوانستند کاری پیش ببرد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.
کد خبر: ۵۳۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱ 27 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، همایش بزرگ انقلابیون جهادی شب گذشته با محوریت تجلیل از گزوه های جهادی برتر دانشجویی و خادمین راهیان نور و با حضور مسئولین و استقبال گرم دانشجویان دانشگاه های استان در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
در این مراسم سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق مسؤول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسؤولان و روئسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان حضور داشتند.
سردار یدالله بوعلی در این مراسم با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت بیان کرد: داعش می‌خواست یک اسلام خشن و بی‌رحم را به دیگر کشورها نشان دهد و دین را بدنام کند و دیدیم با پیروزی جبهه مقاومت همه این توطئه‌ها خنثی شد.
وی عنوان کرد: آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم، ریشه های آن را می توان در 200 سال پیش مشاهده کرد، دولت هایی که این روزها دارند با نیرنگ و خدعه مقاصد استعماری خود را پیاده می کنند می بینیم که در همان 200 سال پیش نیز به دنبال همین اعمال بودند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: داعش علی‌رغم حمایت‌ها و آموزش‌های پیچیده نتوانستند کاری پیش ببرد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.
وی با بیان آموزش‌های شهید همدانی برای مقابله با داعش افزود: بعد از آموزش و تلاش‌های سردار همدانی نیروهای بسیج تشکیل  و سازماندهی و به تیپ‌های مشخصی تقسیم شدند و کشور سوریه که بیش از 80 درصد آن در تصرف داعش بود به کمک این نیروها 90 درصد از این کشور در حال حاضر آزاد و از تصرف داعش خارج شده است.
بوعلی در ادامه گفت: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که با اقتدار اعلام می‌کند با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی آخرین شهر تحت تصرف داعش را آزاد کردیم.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون ترس و نگرانی  می‌گوید که فرماندهی جبهه مقاومت را برعهده داشته است.
بوعلی با ذکر خاطره‌ای از سردار سلیمانی عنوان کرد: در سال 67 و در یکی از عملیات‌ها که خط مقدم به هم ریخته بود و دشمن جلو آمده بود تعدادی از فرماندهان در سنگری دور هم جمع شده بودند و شرایط موجود را تحلیل می‌کردند فضای یأس و ناامیدی حکمفرما شده بود و برخی فرماندهان می‌گفتند که دیگر راهی وجود ندارد  و در آن جلسه سردار سلیمانی هم حضور داشتند و تا آخر جلسه سکوت کردند و سخنی نگفتند. 
وی گفت: بعد از شنیدن سخنان دیگران  یک دفعه سردار مانند آتشفشانی غرید و گفت: چرا این قدر ناامید  و مایوس هستید، همان خدایی را داریم که در عملیات فتح المبین و آزادسازی خرمشهر و دیگر عملیات‌ها ما را پیروز کرد.
وی در ادامه خاطره خود تصریح کرد: سردار سلیمانی در آن جلسه با شجاعت گفتند همین الان با نیروهایم می‌روم در سه راه شهادت و تا آخرین نفر در آنجا می‌ایستیم و نمی‌گذاریم دشمن نفوذ کند حاج قاسم آن روز با ایمان به خدا حرف از مقاومت میزد‌.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار