سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همین که تیم ما صاحب و مالک پیدا کرد، باعث پیروزی امروز ما شد.
کد خبر: ۵۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 24 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، عبدالله ویسی شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر پیکان تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: یک بازی سراسر هجومی را پشت سر گذاشتم. امروز بازیکنان من حساسیت بازی با پیکان را درک کرده بودند و در نهایت موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

وی افزود: برای این بازی پیکان را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان ما چند فیلم از بازی‌های پیکان را دیدند تا برای بازی آماده باشند. پیکان در فصل جاری به خوبی بازی کرده بود و جوانان این تیم در این بازی پا به‌پای بازیکنان ما دویدند.

ویسی در خصوص آیا پول‌های پرداخت شده به این تیم از سوی مالک جدید در این پیروزی تأثیر داشته است، بیان کرد: پول‌های پرداخت شده در این پیروزی نقش نداشت بلکه همین که تیم ما صاحب پیدا کرد باعث پیروزی ما شد. اکنون بچه‌ها می‌دانند مالک تیم چه کسی است و آنها با چه کسی طرف هستند.

ویسی در مورد اینکه آیا با آمدن مالک جدید باشگاه استقلال خوزستان این تیم می‌تواند در نیم‌فصل بازیکن جذب کند،‌ گفت: مطمئناً این اتفاق خواهد افتد. تیم برای مالک جدید است و او همان‌طور که حواسش به کارخانه است،‌ به تیم هم اهمیت می‌دهد.

 از سری رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت خوزستانی‌ها این بازی را با یک گل به سود خود خاتمه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار