فرماندار رامشیر از عدم جذب برخی نخبگان شهرستان دراستخدام اخیر نیروهای حق التدریسی در آموزش و پرورش انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۲۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 23 November 2017
مجید حسینی نژاد پنجشنبه در شورای آموزش وپرورش این شهرستان بیان کرد:قطع آب ،برق و سایر خدمات مدارس باید با اطلاع قبلی صورت گیرد ضمن اینکه آموزش و پرورش نیز باید به تعهدات خود در قبال این ادارات عمل کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در ادامه با انتقاد از عدم جذب برخی نخبگان شهرستان دراستخدام اخیر نیروهای حق التدریسی در آموزش و پرورش افزود : جذب فرزندان فرهنگیان از اقدامات خوب در استخدام اخیر نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش بود و لازم است که آموزش و پرورش به منظور تنویر افکار عمومی در این خصوص شفاف سازی کرده و پیگیری لازم را در خصوص جذب نخبگان شهرستان داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان نیز در این نشست با تشریح وضعیت تحصیلی دانش آموزان رامشیر عنوان کرد : توازن در توزیع نیروی انسانی در رامشیر بسیار مطلوب است و51 درصد از دانش آموزان در بخش نظری و مابقی در بخش کارو دانش و فنی حرفه ای مشغول به تحصیل هستند .

جمشید کمایی گفت : بیشترین نگرانی ها در حوزه اشتغال ، بیکاری تحصیل کرده هاست و در حال حاضر نیاز جامعه به نیروهای دارای مهارت و فن است که با توزیعی که در رامشیر صورت گرفته این نگرانی به حداقل خواهد رسید .

وی در ادامه با بیان اینکه براساس قانون، متولی پژوهش سراها ، شورای آموزش و پرورش شهرستان است خواستار حمایت از پژوهش سرای رامشیر تنها نماینده آموزش و پرورش کشور در نمایشگاه تهران شد .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خاطر نشان کرد: پوشش تحصیلی خط قرمر آموزش و پرورش است و تمام تلاش ها در راستای پوشش تحصیلی مناسب در شهرستان هاست و در جهت حمایت و تقویت دانش آموزان رامشیری در کنکور ،امسال برای اولین بار دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفتند .

وی همچنین ایمن سازی مدارس و برچیدن مدارس کانکسی را از اولویت های آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

10 هزار و 700 دانش آموز در رامشیر در153 مدرسه شهری و روستایی مشغول به تحصیل هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار