سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی با پیکان برای ما، مرگ و زندگی است.
کد خبر: ۵۲۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 23 November 2017
عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان گفت: باتوجه به وضعیت جدول و این که سه بازی تا پیان فصل مالنده است نیاز مبرمی به امتیازهای این بازی داریم تا خودمان را از پایین جدول جدا کنیم .اگر غیر از سه امتیاز، به دست آید تا پایان نیم فصل، وضعیت خطرناکی خواهیم داشت.

او افزود: پیکان اوایل فصل خوب نبود اما رفته رفته شکل خوبی گرفت و جزو تیم‌ها بالای جدول قرار گرفته است. این بازی برای ما مرگ و زندگی است اما برای پیکان اینطور نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطرنشان‌کرد: از لحاظ روانی پیکان به بردن و نباختن عادت کرده است و ما هم باید به بردن عادت کنیم. فردا معلوم می‌شود، تفکرات بازیکنانم چقدر برای پیروزی، آماده است.

ویسی درخصوص وضعیت مالی تیمش نیز گفت: چند هفته پیش گفتند اوضاع مالی باشگاه خوب شده است. به همین دلیل ما ملوان و سیاه‌جامگان را شکست دادیم اما بعد وضعیت خراب و شد و دچار افت روحی شدیم و دوباره باختیم. از هفته گذشته وزیر ورزش و مسوولان استانی به ما کمک داشتند و آقای موسوی هم مالکیت کارخانه و باشگاه را بر عهده گرفته است. باتوجه به جلسات خیلی خوبی که داشتیم، امیداور شدیم. ما از این که صاحب پیدا کردیم، خوشخال هستیم. آقای موسوی عِرق دارد و به ما کمک می کند که از این بابت خوشحالیم. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار