فرماندار کبودراهنگ از ثبت دو هزار و 675 تولد در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 24 June 2015

فرماندار کبودراهنگ گفت: سال گذشته دو هزار و 675 تولد در شهرستان کبودراهنگ به ثبت رسیده است که 51 درصد از این نوزادان پسر و 49 درصد دختر هستند.

به گزارش ایرنا، احسان قنبری در کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان کبودراهنگ افزود: 520 مورد از این تولد ها شهری و دو هزار و 155 مورد نیز مربوط به جمعیت روستایی این شهرستان است.

وی اظهار کرد: میزان تولد ها در سه ماهه اول سالجاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشت افزایش خوبی را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته یک هزار و 796 مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده است که این میزان نشانگر کاهش آمار ازدواج نسبت به سالهای قبل است.

وی اضافه کرد: نرخ ثبت فوتی در کشور شش در هزار است که در شهرستان کبودراهنگ این رقم چهار در هزار می باشد که این نشان از جوان بودن جمعیت و افزایش امید به زندگی در این شهرستان است.

** 596 مورد سگ گزیدگی در شهرستان کبودراهنگ رخ داده است

فرماندار کبودراهنگ روز دوشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه سال گذشته 596 مورد سگ گزیدگی در شهرستان کبودراهنگ رخ داده است گفت: بیش از 16 میلیارد ریال برای تهیه واکسن سگ گزیدگی در سال 93 در شهرستان کبودراهنگ صرف شده است.

احسان قنبری از پیگیریهای ویژه برای قلاده گذاری سگ های ولگرد در سطح شهرها و روستاهای شهرستان کبودراهنگ خبر داد و افزود: برای هر مورد حیوان گزیدگی تهیه هر واکسن هشت میلیون ریال برای مرکز بهداشت هزینه در پی دارد و این واکسن ها به صورت سه نوبتی و پنج نوبتی به افراد تزریق می شود.

شهرستان کبودراهنگ با 170 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان همدان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار