عضو شورای شهر یزد خواستار تسریع در محوطه‌سازی استخر باغ ملی یزد شد.
کد خبر: ۵۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 24 June 2015
به گزارش تابناک یزدسپنتا نیکنام، در جلسه علنی شورای شهر یزد با اشاره به برخی مشکلات موجود در سطح شهر یزد اظهار داشت: لازم است شهردار یزد نسبت به برطرف شدن مشکلات و نیازهای اساسی شهر یزد اقدام کند تا شاهد منظر زیبای شهری باشیم.

وی با اشاره به وضعیت سیل‌بندهای شهر یزد بیان کرد: ساماندهی سیل‌بندها باید قبل از آغاز فصل بارندگی آغاز شود و لازم است این قبیل اقدامات با هم‌فکری و تعامل با مسئولان مرتبط انجام شود تا شهرداری بتواند از راهکارهای مناسب برای ترمیم این سازه‌ها استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد همچنین با تاکید بر ساماندهی زمین‌های رها شده در سطح شهر یزد بیان کرد: باید برای حصارکشی این زمین‌ها به ویژه زمین‌هایی که در معابر اصلی واقع شده‌اند، برنامه‌ریزی شود و با سرعت بیشتری نسبت به انجام این کار اقدام تا زیبایی شهر حفظ شود.

نیکنام همچنین یکی از پروژه‌هایی که باید به سرعت نسبت به ساماندهی آن اقدام شود را محوطه‌سازی استخر باغ ملی اعلام کرد و یادآور شد: محوطه این استخر از چند ماه پیش تخریب و به پارک باغ ملی اضافه شده که باید هرچه سریع‌تر ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مردم در محوطه فضای سبز حتی در فضاهای نا‌امن نظیر میدان امام حسین (ع) بیان کرد: باید برنامه‌ریزی و تدیبر لازم برای جلوگیری از نشستن شهروندان در محوطه فضای سبز میدان امام حسین (ع) به دلیل نازیبایی همچنین امنیت شهروندان انجام شود.

نیکنام همچنین با اشاره به ساخت و ساز در کنار پارک هفت تیر، ضمن مخالفت با این موضوع خواستار رسیدگی شهردار به این امر شد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد همچنین از شهردار یزد خواست تا دستور مجدد به مدیران شهرداری مبنی بر عدم برگزاری جلسات در روزهای یک‌شنبه به منظور تکریم ارباب رجوع داده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار