درایوان اجرا شد
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان از برگزاری ۵ اجرای عمومی نمایش خیابانی با عنوان «سیکار و بیکار» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 24 June 2015

«علی صحرایی» گفت: این نمایش‌های خیابانی در طول هفته مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است.

وی، افزود: این نمایش خیابانی در روستای کلان، بخش زرنه، صحن امامزاده سید عبدالله(ع) و میدان امام خمینی(ره) شهر ایوان اجرا شده که مورد استقبال اقشار مختلف مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان اضافه کرد: این نمایش‌های خیابانی به‌ منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر به همت گروه نمایشی این شهرستان در این مناطق اجرای عمومی داشته است.

صحرایی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس با موضوع پیشگیری از مواد مخدر به مدت ۵ روز در روستای کلان، بخش زرنه، پارک شهدا و میدان امام راحل شهر ایوان و صحن امامزاده سیدعبدالله(ع) در معرض دید عموم گذاشته شد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه عکاسی «تلاش» در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ کار و تلاش و تولید در دو بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برگزار شد.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان خاطر نشان کرد: در این مسابقه عکاسی 21 نفر از هنرمندان و عکاسان این شهرستان شرکت کردند که در نهایت 2 اثر در بخش حرفه‌ای و 3 اثر در بخش غیرحرفه‌ای با رأی هیئت‌ داوران انتخاب و از آنان با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار