شهردار شهر اقلید در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان فارس بر لزوم مساعدت برای تخریب ساختمان قدیمی اداره برق اقلید و احداث روشنایی بلوارهای سطح شهر تأکید کردند.
کد خبر: ۵۲۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 09 November 2017
تابناک فارس به نقل از کلید فارس:اکبر مسعودی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان فارس که با حضور مدیر اداره برق شهرستان اقلید و برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر صورت گرفت با اشاره به مشکلات موجود در میدان مرکزی شهر اقلید بر لزوم تخریب ساختمان قدیمی اداره برق اقلید تأکید کرد.

وی تعامل و همکاری شرکت توزیع برق استان و شهرستان برای رفع مشکلات حوزه برق شهر اقلید را خواستار شد و عنوان داشت: احداث روشنایی بلوارهای سطح شهر به طول 7 کیلومتر ازجمله مسکن مهر، تل بابا عبدالله، شهرک بعثت، شهرک عرفان، بنیاد شهید، ورودی شهر به سمت سورمق، خروجی شهر به سمت زبیده خاتون و چال باباشاه از دیگر نیازها و مشکلات حوزه برق این شهر است. 

 بازدید مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس از شهرستان اقلید و بررسی مسائل عنوان شده، پیگیری شورای اسلامی شهر و مکاتبه با شرکت توزیع برق استان فارس و شرکت برق منطقه ای فارس برای تخریب ساختمان قدیمی اداره برق اقلید و احداث روشنایی بلوارهای سطح این شهر با مشارکت و تعامل شهرداری و شرکت توزیع برق از نتایج و خروجی این جلسه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار