فرمانده انتظامی مراغه:
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف محموله البسه به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 08 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، رضا اصلانی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با کالای قاچاق در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرومشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 4هزار ثوب انواع البسه زنانه و مردانه خارجی به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال را کشف و در این رابطه یکنفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطر نشان کرد: متهم، کالاهای قاچاق را از مرزهای غربی کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشت که با هوشیاری پلیس مراغه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اصلانی فر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد:درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه درادامه از کشف 160 کیلو گرم مواد مخدر از نوع گل و دستگیری دو نفر متهم خبرداد و گفت: گفت :دراجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر متهم در یکی از روستاهای تابعه شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر گل فعالیت دارند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادادمه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تحقیقات اولیه متهمان را که اقدام به کشت گل نموده بودند شناسایی و هر دو نفر را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان مقدار160 کیلو گرم مواد مخدر از نوع گل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی بر مبارزه مستمر با سوداگران مرگ تاکید و به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت­ قاچاقچیان مواد مخدر مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارندچرا که "گل" یکی از خطرناکترین مواد مخدر محسوب می‌شود که ترک آن بسیار مشکل است .

وی در ادامه ازکشف 8 هزار و 400 عددانواع لامپ قاچاق به ارزش 500میلیون ریال خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران فرماندهی انتظامی مراغه یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از خودرو ،تعداد8 هزار و 400 عدد انواع لامپ کم مصرف قاچاق خارجی را کشف و یک نفر متهم رانیز دستگیر کردند.سرهنگ" اصلانی فر" ارزش برآورد شده کالای کشف شده را 500میلیون ریال بیان کرد و افزود: متهمان این کالاها را از یکی از استان‌های غربی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال به شهرستان تهران را داشتند که توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست هر گونه اخبار را در رابطه با کالای قاچاق و ارز با سامانه 110 پلیسی در جریان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :