مک لارن هم‌اکنون محصولات بیشتری را روانه بازار می‌کند بنابراین طبیعی است که نیازمند نمایندگی‌های بیشتر برای فروش سوپرکارهای خود می‌باشد. این برند بریتانیایی اخیراً دو شوروم جدید در دو سوی دنیا افتتاح کرده است.
کد خبر: ۵۲۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 08 November 2017

به گزارش تابناک : جدیدترین اعضای خانواده 80 تایی شبکه نمایندگی‌های مک لارن در سراسر جهان هم‌اکنون در دنور و بحرین آماده کار هستند.


نمایندگی جدید مک لارن در دنور مناطق مونتانا تا نیومکزیکو را پوشش خواهد داد. این تأسیسات شامل یک شوروم و مرکز سرویس می‌باشد و همچنین یک پیکربند صفحه لمسی 85 اینچی، مرکز کنفرانس، شبیه‌ساز گلف و… را داراست.


بیست و دومین نمایندگی مک لارن در دنور توسط گروه خودرویی Mike Ward که محصولات مزراتی، آلفارومئو، فیات و اینفینیتی را نیز می‌فروشد اداره خواهد شد.


اما نمایندگی جدید شرکت در بحرین نیز توسط مدیرعامل و بزرگ‌ترین سهامدار مک لارن یعنی شیخ محمد بن عیسی آل خلیفه افتتاح شده است. این نمایندگی حدود یک سال پیش توسط Kanoo Motors SPC اداره می‌شده اما هم‌اکنون به محل جدید خود که روبروی تویوتا پلازا می‌باشد نقل مکان کرده است.


نمایندگی مک لارن در بحرین یکی از 6 نمایندگی منطقه خلیج‌فارس بوده و نمایندگی‌های دیگر در کویت، قطر، عربستان سعودی، دوبی و ابوظبی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار