به دنبال پیگیری‌های فارس اعلام شد
پیگیری خبرگزاری فارس نسبت به وعده‌ای که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبنی بر تکمیل پروژه آبرسانی به عنبران در خردادماه داده بود، مسئولان را به واکنش واداشت.
کد خبر: ۵۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 23 June 2015

به گزارش فارس، سرپرست فرمانداری نمین در نشست با مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی در حالی که به شدت از به ثمر ننشستن این پروژه گلایه‌مند بود، اظهار کرد: قرار بود مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی پروژه آبرسانی نمین به عنبران را تا سوم خردادماه تکمیل کنند که این اتفاق تاکنون نیفتاده و در این زمینه مسئولان باید پاسخگو باشند.

بخشعلی لطیفی تصریح کرد: در حالی که قرار بود این پروژه با سرعت بیشتری اجرایی شده و به نقطه تکمیل و بهره‌برداری برسد، هنوز بلاتکلیف است و تلاش همه‌جانبه باید بر این باشد تا وعده داده شده به مردم تحقق پیدا کند.

وی گفت: بحران بی‌آبی در روستاهای بخش عنبران ایجاب می‌کند تا هر چه سریع‌تر مجتمع آبرسانی وحدت این شهرستان تکمیل شده و امکان بهره‌برداری از آن فراهم آید.

معاون شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز علت تأخیر و تعلل در اجرای این پروژه را تأمین نشدن اعتبارات اعلام کرد و افزود: تاکنون 6.5 کیلومتر از عملیات اجرایی این پروژه به انجام رسیده که 30 درصد پروژه را شامل می‌شود.

هدایت وثیق بیان کرد: برای اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده که تاکنون بخش عظیمی از آن تحقق پیدا نکرده و روند اجرای پروژه با تأخیر و تعلل روبه‌رو شده است.

خبرگزاری فارس هفته گذشته از بی‌نتیجه ماندن وعده معاون رئیس جمهور در تکمیل پروژه آبرسانی عنبران و روستاهای همجوار خبر داده و از مسئولان خواسته بود تا در این زمینه تدبیری بیندیشند تا پروژه‌ها به سرانجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار