معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: حدود 5 تا 10هزار واحد مسکن سالانه از حساب صد امام(ره) برای محروم ساخته می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 03 November 2017

به گزارش تابناک : هادی‌ درفشی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از یک واحد مسکن محرومین در شهرستان جویبار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموریت اصلی بنیاد برای ساخت مسکن محرومان در مناطق روستایی و شهرهای کوچک است اما برای ساخت این نوع مسکن در شهرهای بزرگ نیز مشکل خاصی نداریم.

وی به وضعیت مسکن محرومین در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در مازندران 410 خانه مسکن محرومین وجود دارد که بیش از نیمی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و خانواده‌ها در آن اسکان یافتند.

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور بر مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی تأکید کرد و گفت: طرح ملی مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی از سال 1384 شروع شده و سالانه 200 هزار واحد مسکونی جدید را تحت پوشش ساخت و مقاوم‌سازی در مناطق روستایی کشور داریم.

درفشی اضافه کرد: برای هر واحد بین 18 تا 20 میلیون تومان هزینه‌ و کمک‌های نیز از حساب صدر امام(ره) برای این خانه‌ها هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای 200هزار واحد محرومین در کشور اختصاص پیدا کرده است.

معاون پشتیبانی و استان‌های بنیاد مسکن کشور در پایان گفت: حدود 5 تا 10هزار واحد مسکن نیز سالانه از حساب صد امام(ره) برای محروم ساخته می‌شود.

 




منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار