اختــــصاصــــی تابناک/
سه شنبه ۹۶/۸/۹ جلسه فراخوان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور تورج رزمجو بخشدارسوق، کاظمی جو ریاست فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه، اعضای شورای روستاها و دهیاران بخش سوق در محل بخشداری سوق برگزارگردید.
کد خبر: ۵۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 31 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،سه شنبه ۹۶/۸/۹ جلسه فراخوان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور تورج رزمجو بخشدارسوق، کاظمی جو ریاست فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه، اعضای شورای روستاها و دهیاران بخش سوق در محل بخشداری سوق برگزارگردید.
 در ابتدای این جلسه رزمجو بخشدار سوق ضمن خیرمقدم درخصوص دلیل تشکیل این جلسه و دعوت از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی هنری در روستاها و حمایت از طرح های ابتکاری روستائیان و عشایر برنامه های حمایتی خاصی با برگزاری جشنواره ها در دستور کار می باشد که بحمدالله چهارمین مرحله این جشنواره به زودی برگزارمی شود.
بخشدار سوق مشارکت و حمایت همه جانبه دهیاران و شورای روستاها در این برنامه ها را خواستار شدند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن سپاس از بخشدار و اعضای شورا و دهیاران بخش سوق گفت: به منظور ترغیب و تشویق دهیاران و اعضای شورای روستاها و همچنین روستائیان و عشایر عزیز جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حمایت از اقدامات فرهنگی انجام گرفته در روستاها و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و معرفی فعالیت های فرهنگی و ترویجی در روستاها به عزیزان توصیه می شود با توجه به سابقه و پیشینه فرهنگی و هنری شهر سوق تلاش گردد که موضوع این جلسه به صورت اکمل به سمع و نظر روستائیان و عشایر محل سکونت خود رسانده شود.
 وی افزود: با شرکت درطرحهای جامع، بدیع، ابتکاری، و خلاقانه از روستاهای خود اقدام و با هماهنگی بخشدار محترم سوق برنامه و طرح های خود رابه دبیرخانه ارسال نمایید.
 
کاظمی جو یادآور شد که در طرحهای پیشنهادی و ارسالی خود استفاده از اِلمان های بومی محلی و رعایت ویژگیهای اسلامی و ایرانی حتمأ مدنظر قرار بگیرد.
در پایان این جلسه با در اختیار گذاشتن بروشور نسبت به اهداف بسیار مهم این جشنواره تأکید شد.

خبرنگار: کیومرث دوستکام


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار