در صورت موافقت دانشگاه‌های استان؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت موافقت دانشگاه‌های استان، تحویل مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه‌هاغیرحضوری می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 31 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسین عنایتی در جلسه ارائه طرح اولیه درخواست غیر حضوری مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان، با اشاره به ساختار کارگروه تخصصی توسعه و توانمند سازی اقتصاد دیجیتال در استان، کمیته‌های راهبری تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند، راهبری تولید محتوی و بررسی طرح‌های فناورانه و بانک ایده، هوشمند سازی خدمات شهروندی و احصای خدمات قابل برون سپاری دستگاه‌های اجراییو بازاریابی و تجاری‌سازی کلان داده‌ها را چهار کمیته زیر مجموعه این کارگروه عنوان کرد.
وی با اشاره به برنامه ششم توسعه اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به الکترونیکی کردن کلیه فرآیندها و خدمات با قابلیت الکترونیکی و تکمیل بانک‌های اطلاعاتی مربوط، تا پایان سال سوم اجرای قانون برنامه اقدام کنند و همچنیندستگاه‌های اجرایی می‌توانند به منظور الکترونیکی کردن فرآیندها و خدمات از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنند.
عنایتی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مکلفند کلیه خدمات قابل ارایه در خارج از محیط اداری خود و قابل واگذاری یا برون سپاری را به دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) روستایی حسب مورد واگذارکنند.
مدیرکل پست استان به تشریح فرایند خدماتی که پست می‌تواند در دانشگا‌ها انجام دهد اشاره و نحوهثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود و تحویل مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه فارغ التحصیل را به دانشگاه تبیین کرد.
مقرر شد نمایندگان حاضر در جلسه مراتب را بررسی و حسب مورد در کمیته‌ای تخصصی فرایندهای این سرویس ترکیبی پستی پایش و اجرایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار