مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از کاهش ۲۰۰ درصدی آتش سوزی در مراتع و جنگل های فارس در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 30 October 2017
به گزارش تابناک فارس: تا آنجا که دانسته های کم ما قد می دهد وقتی صحبت از درصد کاهش می کنیم درصد های بالای 100 بی معنی می باشد.
 
یعنی وقتی میگوییم 100 درصد کاهش یافته به معنی صفر شدن می باشد؛ پس 200 درصد کاهش دیگر معنی ندارد!
 
به هر حال ما که منظور کاهش 200 درصدی را متوجه نشدیم. اگر کسی متوجه شد به ما هم بیاموزد.
 
حسن فیاض پور بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران فارس افزود: بحث تامین تجهیزات اولیه در غالب اعتبارات مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: تا سال ۹۳ اعتبارات مناسب در بحث های مختلف وجود داشت اما امروز اعتبارات تخصیصی با کمبود مواجه شدیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس یادآور شد: آموزش های عمومی و سیستم اطلاعاتی و بانک اطلاعاتی نقاط مختلف سیل ایجاد شد که نتیجه آن نیز اقدامات به موقع در زمان سیل است.
 
فیاض پور تصریح کرد: از دهه ۸۰ تاکنون رصد فعالیت سیل انجام شده و سازه های آسیب پذیر نیز مشخص شده و آمادگی پایش، تخلیه و انحراف جریان سیل وجود دارد و ۷۴ مورد مدیریت شد.

وی با اشاره به وضعیت آتش سوزی نیز گفت: طرح جامع اطفاء حریق داشتیم که شاهد کاهش ۶۰۰ درصدی آتش سوزی مراتع و جنگل ها در مقایسه با گذشته هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد: تجهیزات انفرادی و بالگرد نیز قراردادها بسته شد و کاهش ۲۰۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته را شاهد هستیم.

فیاض پور افزود: در بحث جبران خسارت ۲۴۰ میلیارد تومان در بخش تسهیلات و ۱۶۶ میلیارد تومان در بخش اعتبارات دولت مصوب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار