حدود 60 نفر از مراقبین سلامت بهداشت غرب و شرق اهواز روز شنبه خواستار پرداخت حقوق 2 ماهه معوقه خود شدند.
کد خبر: ۵۱۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 28 October 2017
به گزارش ایرنا _ منطقه خوزستان، آنان با حضور در ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به طرح مطالبه خود پرداختند. 

یکی از تجمع کنندگان در این حصوص اظهار کرد: حقوق 2 ماهه مراقبین سلامت با وجود حجم کاری زیاد، عقب افتاده است.

وی که خواست نامش فاش نشود افزود: معاون حراست دانشگاه علوم پزشکی در سالن ساختمان مرکزی در میان تجمع کنندگان حضور یافت و مشکل کمبود بودجه را علت تعویق حقوق عنوان کرد.

وی ادامه داد: نیروهای حراست از ورود مراقبین سلامت به اتاق ریاست و گفت وگوی آنان با رییس دانشگاه جلوگیری کردند. 

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در این خصوص اظهار کرد: معترضان، نیروهای طرح تحول شهری بودند، یک هزار و 370 نفر در این طرح مشغول خدمت هستند.
دکتر رمضان احدی ادامه داد: طرف قرارداد این نیروها شرکت پیمانکاری است و رابطه حقوقی مستقیم با دانشگاه ندارند. 

وی اضافه کرد: دانشگاه حقوق آنها را به شرکت پرداخت می کند وشرکت ها باید توانایی پرداخت حقوق و مزایای حداقل سه ماه بدون اتکا به اعتبارات دانشگاه داشته باشند.
احدی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کشور از نظر تعداد نیرو در این طرح، در رده دوم است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز اظهار کرد: این نیروها از پارسال شروع به کار کرده اند واز فردا حقوق یک ماه آنها پرداخت می شود.

وی ادامه داد: اینجانب به همراه معاون توسعه مدیریت منابع و معاون بهداشتی دانشگاه در میان تجمع کنندگان حضوریافته و با آنها صحبت کردیم و آنها را توجیه کردیم که رابطه حقوقی مستقیمی با دانشگاه ندارند.

احدی گفت: تجمع کنندکان و نمایندگان آنها در فضایی صمیمی با قائم مقام دانشگاه و معاونین ذکرشده مسائل و مسکلات را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند و مقرر شد که از این به بعد مسائل را از طریق مسئولان شرق و غرب و شرکت مربوطه مطرح و دانشگاه در انتخاب شرکت های آینده مسائل پرداخت حقوق را در اولویت قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار