ایده‌پرداز همدانی:
نمایشگاه اقتصاد و سرمایه امروز با حضور رضا قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیران کل و مسئولان استان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 26 October 2017
ایده پرداز همدانی با بیان اینکه همدان در زمینه استارت‌آپ‌ عقب مانده است، گفت: مسئولان دنبال کارهای عجیب برای اشتغالزایی نباشند.

به گزارش فارس، محمدرضا محقق در همایش اقتصاد و سرمایه استان همدان اظهار کرد: کسب و کارها و شغل‌های نو در سطح دنیا و برخی استان‌های کشور مورد توجه جدی قرار گرفته است که انتظار می‌رود در سطح استان همدان نیز چنین باشد.

وی با بیان فعالان در حوزه استارت‌آپ مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرند و انگیزه لازم را برای فعالیت ندارند، گفت: استان همدان در زمینه استارت‌آپ بسیار عقب است ولی خوشبختانه در سال‌های اخیر وضعیت بهتری پیدا کرده است.

ایده‌پرداز همدانی با تاکید بر اینکه فعالان این عرضه نیازمند کمک هستند، عنوان کرد: حمایت از فعالیت‌های خلاقانه تنها از طریق مالی نبوده و می‌تواند از طریق کمک‌های دیگر از جمله در اختیار گذاشتن دفتر آنها را حمایت کرد.

وی روند کارآفرینی در استارت‌آپ را بسیار موثر و تاثیرگذار دانست و گفت: برای اشتغالزایی نیاز به کارهای عجیب و گرانقیمت نیست بلکه می‌توان با حمایت از ایده‌پردازان در این زمینه گام اساسی برداشت.

محقق با تاکید بر اینکه مسئولان از ایده‌های جوانان حمایت کنند و ایده‌ها را در جامعه نشان دهند، عنوان کرد: اولین رادیو اینترنتی ایران در استان همدان کلید خورده و محتوای کارآفرینی و اشتغال نیز دارد.

به گزارش فارس؛ دومین نمایشگاه و همایش اقتصاد و سرمایه از یک آبان ماه توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان آغاز به کار کرده است.

این نمایشگاه با رویکرد بانکداری، بورس، بیمه، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با مشارکت استانداری همدان، سازمان بورس، بانک‌های دولتی و خصوصی، سرپرستی بیمه‌ها، اتاق بازرگانی،سازمان صنعت، معدن و تجارت، مالیات، گمرک و برخی ادارات کل و سازمان‌ها، صنعتگران و تولیدکنندگان از یک تا 5 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان همزمان با نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود.

نمایشگاه اقتصاد و سرمایه امروز با حضور رضا قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیران کل و مسئولان استان افتتاح شد.

امروز همایش اقتصاد و سرمایه نیز به همت اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار