مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری 6 عنوان مسابقه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 21 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، علی امینی‌گازار اظهار کرد: آفتاب طوس، فرشتگان آسمانی، فرقان، شکوه هشتم، از قرآن بپرس و حلم حسنیه از جمله مسابقات قرآنی است که برای ایام در نظر گرفته شده است.

وی افزود: «فرشتگان آسمانی» پنج‌شنبه شب‌ها ویژه کودکان و نوجوانان، «مسابقه فرقان» ویژه محافل قرآنی بانوان، «آفتاب طوس» ویژه جلسات آموزشی مسجد سازمان مرکزی آستان قدس رضوی، «از قرآن بپرس» ویژه نوجوانان و جوانان در صحن دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

امینی‌گازار تصریح کرد: یکی از اتفاقات مهم زندگی امام حسن مجتبی(ع) جریان صلح ایشان است به همین منظور در ایام مبارک ماه رمضان مسابقه کتبی با عنوان «حلم سلیم» ویژه عموم زائران و مجاوران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به 26 سئوال کتبی از آیات قرآن با موضوعات «صلح حدیبیه»، «اکرام» و «حلم امام حسن(ع)» پاسخ دهند.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی هدف از این مسابقات قرآنی را آموزش و آشنایی بیشتر زائران و مجاوران بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) با سوره‌ها، مفاهیم قرآن کریم و احادیث و روایات معصومین دانست.

امینی‌گازار اظهار کرد: همه روزه مسابقات قرآنی ویژه زائران به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رجوع به کتاب شریف قرآن کریم پاسخ سئوال‌ها را یافته و ضمن تلاوت آیه با آیات و مفاهیم آن نیز آشنا شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار